შეფასების ინსტრუმენტები
რუბრიკები
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
რუბრიკები
პრეზენტაცია
შეფასება
|
1–2
|
3–5
|
6–7
|
8–10
|
საინტერესო შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მიწოდებული
|
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც მას ეფექტურს ხდის
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს და ამყარებს კონტაქტს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს (მათი არსებობის პირობებში)
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხები არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
პასუხობს ყველა კითხვას
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ცუდად(1)
|
საშუალოდ(2)
|
კარგად(3)
|
ძალიან კარგად
|
ჯგუფის წევრები ისმენენ მასწავლებლის ინსტრუქციას და თავს ართმევენ მიცემულ დავალებას
| ||||
იცავენ ჯგუფური მუშაობის წესებს
| ||||
ჯგუფის წევრები ერთად მუშაობენ დასახული მიზნის მისაღწევად
| ||||
ჯგუფის წევრები თანაბრად ინაწილებენ ფუნქციებს
| ||||
უსმენენ ერთმანეთის მოსაზრებებს
| ||||
ჯგუფი ამზადებს პრეზენტაციას,
სწორად წარმოაჩენენ მთავარ საკითხს
| ||||
პრეზენტაციისას იცავენ დროის ლიმიტს
|
No comments:
Post a Comment