შეფასების რუბრიკები

შეფასების ინსტრუმენტები
რუბრიკები


პრეზენტაცია
შეფასება
         1–2
          3–5
          6–7
        8–10
საინტერესო შესავალი
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
საინტერესოდ არის მიწოდებული
 მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც მას ეფექტურს ხდის
თემის გასაგებად წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
საუბარი
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
გამართული და გასაგებია
გამართული და გასაგებია, არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
დასკვნები
არ არის გაკეთებული
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული
 ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
აუდიტორიასთან კონტაქტი
ვერ ამყარებს კონტაქტს
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
გრძნობს და ამყარებს კონტაქტს
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
თვალსაჩინოების გამოყენება
არ იყენებს
იყენებს მწირად
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს (მათი არსებობის პირობებში)
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
უჭირს პასუხის გაცემა
პასუხები არ არის გამართული
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
პასუხობს ყველა კითხვას
                                     






ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა



კრიტერიუმები
ცუდად(1)
საშუალოდ(2)
კარგად(3)
ძალიან კარგად
ჯგუფის წევრები ისმენენ მასწავლებლის ინსტრუქციას და თავს ართმევენ მიცემულ დავალებას
იცავენ ჯგუფური მუშაობის წესებს
ჯგუფის წევრები ერთად მუშაობენ დასახული მიზნის მისაღწევად
ჯგუფის წევრები თანაბრად ინაწილებენ ფუნქციებს
უსმენენ ერთმანეთის მოსაზრებებს
ჯგუფი ამზადებს პრეზენტაციას,
სწორად წარმოაჩენენ მთავარ საკითხს
პრეზენტაციისას იცავენ დროის ლიმიტს



No comments:

Post a Comment